Hatar reklam!

En sak som jag aldrig kan sluta hata är reklam!
Visst, jag förstår företagen som måste försöka sälja sin vara, men vem fan bryr sig!?
Jag har nog aldrig köpt något som jag har sett på reklam. Totalt jävla meningslöst.
Varför förstöra en bra film med fittig reklam var fjärde minut!?

De flesta byter ju kanal när det blir reklam. Men då har ju kanaljävlarna nån konspiration och har reklam samtidigt!
Hur idiotiskt är inte det!? Dom hjärntvättar ju folk med dessa oändliga reklamer ..

Nej fyfan, reklam borde slopas. Det är slöseri med tid och onödigt.
Fuck reklam!



NEJ VI SKA FANIMEJ INTE SNACKA NÅ JÄVLA REKLAM!

Gå och dö litegrann.

/Trean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0