Jag hatar sörlänningar

För ni ignoranta jävlar som inte vet vad en sörlänning är kan ju kolla in den här länken.

Mitt hat mot sörlänningar blommar upp så här kring sommartid. Det är ju den tiden de mesta av dem kommer upp till Norrland för att semestra. Saker jag irriterar mig mest på angående sörlänningar är deras jävla fördommar mot norrland och dess invånare. "Har ni alls internet där uppe?", "Går det isbjörnar på gatorna?", "Sover ni i iglos?" Osv... Deras extremt dumma fördommar visar bara hur jävla dumma dom egentligen är.

Angående deras semester i norrland, de är nog ungefär på samma plats på "Jobbigaste turisterna EVER"-listan som Norskarna. Ja, de har nog en delad första plats. De är lika dåliga på att köra bil som norskarna, de har aldrig i hela sitt liv sett en livslevande ren, så det händer OFTA att de stannar mitt på vägen och drar fram kameran och börjar fota. Detta kan orsaka många svordommar i munnarna på oss norrlänningar när vi kommer brummande bakom dom.

 
Bildkälla: Google.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu glömde ni bort en sak.



Deras dialekt är som naglar mot svarta tavlan. Det ilar och så letar man ivrigt efter en avstängningsknapp i deras nacke.. Nej, fy, norrlänning for life.

2009-08-08 @ 18:39:28
URL: http://effectofalcohol.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahah verkligen! Även om det så klart inte gäller alla sörlänningar så har ni helt rätt :)



By the way. Jag ÄLSKAR den här bloggen :D Jag måste helt klart lägga till er på bloglovin'. :)

2009-08-10 @ 17:58:27
URL: http://gbflickan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0