Jag vill spy på Paris Hilton!

Jag har länge viljat säga hur äcklig, ful och totalt meningslös Paris Hilton är!
Jag menar, visst, hennes familj äger typ en hotellkedja. Men har hon någonsin jobbat?
Det enda hon gör är att vara äcklig, festa, visa fittan, köpa djur, skämma ut sig, vara ännu mer äcklig och göra urusla program. Hennes nyaste tillexempel. "Paris Hiltons New BFF". PATETISKT!
Vem i hela helvetet vill vara vän med henne!? Usch och fy.

Hon är så jävla plastic fantastic som man kan bli. Tre ton smink, blekta tänder (säkert fake också), löshår, silikonbröst skulle inte heller förvåna mig. Vem vill vara en barbiedocka? Paris Hilton ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom!

Jag tycker fan synd om alla dom som avgudar henne. Ni är lika tom i skallen som henne!

Nej, nu måste jag ta och hitta något annat att sura över, annars kommer jag implodera och spruta hjärna över hela Paris.

Die, motherfucker.

/Trean

Kommentarer
Postat av: venus

hahahah hennes program är väldigt underhållande, men jag skulle dö om folk fick reda på att jag hade varit med på tv för att tävla om att bli någon blåst bimbos bästis :S

2009-08-08 @ 04:36:05
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0