KOM I TID!

Jag har ganska nyligt upptäckt att jag stör mig nå jävulst mycket på människor som inte kommer i tid. Det kanske ses som en liten små sak i denna stora värld om man kommer 10 minuter försent, men inte i min värld. Nej då ska man helst vara 10 minuter i förväg.

Har man bestämt en tid att träffas, (eller bara bestämt ett klockslag överhuvudtaget) så ska man se till att komma i tid. Det värsta jag vet är när man får sitta och vänta, vänta och vänta. Sen kommer personen(erna) i fråga si så där 3 timmar försent som om ingenting har hänt.

Tid är något som är viktigt, och tiden är meningen att passas, varför tror ni klockan uppfanns? JO för att man ska kunna hålla reda på tiden!!! Nä fy sjutton, jag hatar folk som inte kommer i tid, och jag hatar sega människor också. (Men det tar vi i ett annat inlägg.)

Kom i tid nästa gång, or else, BEAT IT!




// En mycket upprörd och hungrig Etta.

Kommentarer
Postat av: :D

jag diggar eran blogg :)

2009-08-08 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0