Oprah fucking Winfrey.

Den kärringen måste ju vara den falskaste på hela jorden.
Jag menar, hon sitter och pressar in skitsnack i folk som behöver hjälp.
Detta endast för att tjäna pengar. DÅLIG STIL, bitch.

Nej, hon är en människa som jag verkligen hatar.
Jag läste nyligen på expressen.se att hon tjänade 2 miljarder i år!
Först uttnyttjar hon svaga människor, och sen gnider hon det i ansiktet på dom.
Fyfan.

Jag vill inte veta hur mycket kändisarna tjänar. Vem fan bryr sig egentligen?
De är bara vanliga människor, fast med ett jävligt bra jobb.
Det jag blir sjukt irriterad på är också att folk verkar tro att kändisarna är övermänskliga.
DET ÄR DOM INTE!!! Dom är bara vanliga skitstövlar som förtjänar en jävla käftsmäll.

Nej fyfan. Nu ska jag gå och irritera mig på hur varmt det är ute.

Hoppa framför ett tåg.

/Trean.

Kommentarer
Postat av: veronica

Håller med! Hon låssas att hon bryr sig och känner medlidande med dom fattiga men hon är ju multimiljonär och bor i ett stort hus i beverly hills, så falsk

2009-08-08 @ 00:12:39
URL: http://veronicalindrot.blogg.se/
Postat av: venus

jag gillar oprah, kan du förklara vad du menar med med att hon utnyttjar svaga människor och sen gnider det i ansiktet på dem??

2009-08-08 @ 04:34:29
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0