Palla jobba.

Jag gillar verkligen inte att jobba. Det är fan det tråkigaste som finns.
Man måste ju anstränga sig ! Det är ju totalt onödigt. Varför kan man inte bara få sitta och få in pengar på kontot?
Därför att det så jävla soft att vara tonåring. De får ju in sitt jävla barn-/studiebidrag på kontot varje månad.
Och vad fan gör dom? Dom sitter på sina bortskämda rövar och klagar på att dom aldrig har pengar.
Dom tycker det är jobbigt att gå i skola, men vänta bara tills ni blir vuxna och måste kämpa för att få pengar.

Nej, visserligen är jobb nödvändigt. Allt kostar pengar nu för tiden, världen är så jävla materiell.
Det kostar tillochmed att skita. Det är fan skamligt.


Btw, sorry att jag har kommit av mig lite med hat-inläggen.
Jag jobbar ju ..

/Trean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0