Patetiska kändis-älskare.

Haha, svar till Emelie:
Vi har då grymt mycket roligare liv än dig tjejen, men vi tackar för kommentaren, den gör oss bara mer irriterad på dagens ungdomar, och föder vår lust att klaga på saker. så tack dumbass ♥

En sak som irriterar mig gryyyyymt mycket är när idolisation går för långt. Jag har ett exempel, på min skola. Det är en tjej, som verkligen älskar EMD (som förövrigt är äckliga kuksugare). Hon har 20.000 bilder på dem varje dag, på bdb.
Hon har tröjor med dem på, och hon skriver i sin blogg att hon älskar dom så mycket, att hon aldrig kommer glömma dem, att dom ska gifta sig när hon blir äldre.

Grejen är att det aldrig kommer hända! Jag tycker nästan synd om henne, tänk när hon blir äldre och faktiskt inser hur jäääävla patetisk hon har varit hela sitt liv. Det är fanimej skrattretande så jävla pinsam hon är. Man kan inte vara kär i någon man inte känner, det vet ju nästan varenda människa. Jag har god lust att gå fram till henne och säga det rakt i ansiktet, berätta hur otroligt mesig hon är. Att för dem är hon bara en i mängden, även om hon tror att hon är speciell.

Nä, det är fan fantastiskt hur många sånahär töntar det finns. Som älskar kändisar.
Där återkommer mitt hat mot kändisar. DE ÄR VANLIGA IDIOTISKA MÄNNISKOR!!!!!
När ska folk förstå!? Hujjaligen, det riktigt bubblar av irritation..

Nej nu ska Trean ta och försöka att inte dräpa sina syskon.

I know you hate me ♥

/Trean

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHAHA!!! Tack och lov att jag hittade eran blogg! Ni fick mej att skrtatta nått så otroligt mkt! Hahaha, keep up the good work! :D

2009-08-08 @ 17:58:38
URL: http://fummlete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0