(Stavning?)

Någon mer än jag som märkt att allt fler bloggare skriver "(stavning?)" efter ett felstavat ord. Det är något som jag stör mig på så jävla mycket!

Som att du skulle vara smartare för att du på pekade att du har stavat fel?! JA, jag ser att du stavar som en treåring, du behöver inte påpeka det!

"Jag vet att jag har stavat fel, men om jag skriver "(stavning?)" bakom ordet så kanske folk förstår att jag är medveten om att jag har stavat fel, och inte tror att jag är värsta puckot som stavar fel utan att veta om det. "

DET SPELAR INGEN ROLL!!!! Du har ju likförbannat stavat ord-helvetet fel! Då spelar det ingen jävla roll om du påpekar det eller inte, du är ändå en dyslektisk fjortis jävel!

Och hur svårt är det egentligen att googla ordet som du inte kan stava, det tar ungefär 5 sekunder. Jävla puckon!

Google is your motherfucking friend!



// Ettan portion

Kommentarer
Postat av: Emelie

k.

kul liv ni har

2009-08-08 @ 14:54:28
Postat av: Anonym

Har du/ni tänkt på att vissa kanske skriver (stavning?) för att dom är osäkra på om dom stavat ordet rätt och skriver så istället för att sitta och slå upp ett enda jävla ord på google för att allt måste vara så jävla perfekt och rättstavat. Vissa kanske inte orkar lägga ner hela sin själ i att stava rätt och se till att meningarna är perfekta, då skriver dom (stavning?) för att visa folket att dom faktiskt är osäkra på om det var rätt så alla inte tror att dom är helt ord-inkompetenta och tror att ordet faktiskt stavas så.

2009-08-08 @ 18:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0