Svar på tal

Johanna om Svar på tal:
Tyvärr så har jag inte läst erat första inlägg där ni påstår att ni är bitterfittor. Eran blogg är inte så bra så jag ids lägga ner den tiden på er.. Däremot kan jag alltid skriva en kommentar åt bloggarna jag är inne på, lång eller inte spelar ingen roll. Jag tycker precis som ni, om att skriva om skriva vad jag tycker. En novell vet jag väl inte? Jag tycker personligen att erat svar var längre? ;).. Men tack för svaret i alla fall. Jag förstod att ni skulle svara på den och det var därför jag återvände till eran blogg engång till. Jag tycker fortfarande att det är gammalt (även om, precis som ni säger, modebloggning är ÄNNU äldre. Men modebloggning hade väl ingenting med detta att göra? det finns mycket som är gammalt).. Hursomhaver lycka till med er blogg. Tror inte många kommer för att stanna. Inte jag i alla fall. En tvågånger vistelse får räcka.. Om jag kanske inte råkar se era petetiska försök att få fler läsare genom att kommentera andra bloggars (speciellt stora bloggares) inlägg med era reklamliknande kommentarer.

Svar:
Tack så hemskt mycket för kommentaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0