Vad fan?



DET HÄR MÅSTE VARA DET MEST IDIOTISKA JAG NÅGONSIN LÄST!!

Om det nu finns något som heter perfekt, hittar vi som sagt alltid någon brist.
Här finns det flera.
Det är bara att titta på bilden så ser man ju att hon är äcklig som fan!
När ska folk lära sig att deras tid är över?
Madonna är en fossil som struttar runt i mankini och tror att hon är sexig.
DET ÄR VIDRIGT. Jag hade lätt klöst ut mina ögon om jag hade fått syn på detta förskräckliga vidunder på riktigt.
Nej hujjaligen. Och, tillbaka till det där snacket om att kändisar är överskattade.
Folk behandlar henne som om hon hade stoppat ett tredje världskrig. Det har hon inte!
Hon har sjungit några låtar, stått på scen lite grann osv.
Kändisar tror att dom har sån jävla makt.

Kärringjäveln for till Afrika, snodde ett barn, bara för att hon ville ha ett. Hur puckat är inte det?
Det är så jävla dumt att det är inne att adoptera barn från andra länder.
Men kändisarna fattar ju inte vad adoption går ut på. Det är för att hjälpa barnen, ge dem ett bättre liv.
Fast det bryr sig inte kändisarna om. De verkar nästan samla på dem. De köper dem som djur.

Usel stil.

Jag har bara en sak att säga till Madonna:
Gå och dö, din jävla fossil!

/Trean

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom som skrev det kanske menade personligen perfekt och inte med utsidan som ni alltid kollar efter era jävla CPSTÖRDA ÄCKELHOROR NI ÄR SÄKERT SÅ JÄVLA HATADE ATT NI MÅSTE HATA ALLA ANDRA FÖR ATT SKAFFA NÅGON JÄVLA SJÄLVRESPEKT SOM NI ÄNDÅ INTE FÅR SUCKERS!!!! HHAHAHA

2009-08-09 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0