vad vi hatar just nu.

peter08 - what the fuck went wrong!?
okej nu är det såhär.. han har gjort en låt.

varför har han gjort en låt? varför har han  gjort en låt med bara tre meningar i!?
har han någon bokstavskombination?
varför ska man ha skjorta, kavaj och röda byxor?
gäller det även kvinnor?
kan man inte ha blåa byxor?
är han autistisk eftersom han upprepar allt?
varför jagas kissie av en paparazzi i en studio med en champagneflaska i handen?
varför finns låten på spotify!?
VARFÖR LYSSNADE JAG PÅ LÅTEN?
varför väntade jag mig något bättre?
varför blev jag så besviken?
var detta ett aprilskämt?

snälla, svara. vi blir fanimej inte kloka på detta vidunder. kan inte sova om nätterna.
vi.måste.veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0